Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Το αποχαιρετιστήριο τραγούδι της Ρένας Ντάσκαρη στη Ν.Δ.

"Κάποτε έχτιζα το κόμμα κάθε  μέρα


τώρα η ψήφος μου θα πάει παραπέρα

φεύγω, τώρα φεύγω

Κάποτε κοίταζα τη Ντόρα μες στα μάτια

και την κουμπάρα μου την κάνανε κομμάτια

φεύγω, τώρα φεύγω

Τώρα ο Σαμαράς δεν με φοβίζει όσο κι αν τρέχει

τώρα η  Ντόρα μου ταυτότητα δεν έχει

φεύγω, τώρα φεύγω...

Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου

και την κουμπάρα μου για πάντα συντροφιά μου

φεύγω, φεύγω

Φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια

το Σαμαρά και τ' άλλα αγρίμια

φεύγω, τώρα φεύγω"...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πριν φυγει ας ελεγε μια καλη κουβεντα για τον κ καραμανλη για τον δ αβραμοπουλο που φωτογραφιζοταν με τα τεκνα της τοσο παντεσπανι φαγανε ολη η οικογενεια απο ιωαννινα εως σταμνα και το αγρινιο βεββαια 2 χρονακια λογω ατελειωτων εργασιων στο μεγαλο νοσοκομειο καθοτανε στο κολωνακι με το ενα χερι επινε καφε και το αλλο στο τηλεφωνο εθαβε κοσμο για ποια μιλατε αν μιλησουν αυτοι που ξερουν θα τρεχει να κρυφτει

Ανώνυμος είπε...

η διαφορά αν έμενε ήταν ότι πρώτα θα τα έκανε όλα συντρίμμια και μετά θα τα άφηνε πίσω της..

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...