Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Καταγγελία για συμπεριφορά οδηγού του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας

«Αγαπητοί συνάδελφοι και συμπατριώτες, θα ήθελα να σας συγχαρώ γιατί δίνετε βήμα στα προβλήματα της περιοχής μας. Μου δώσατε το ερέθισμα να σας γράψω μετά το περιστατικό που διάβασα που έγινε με λεωφορείο των ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας και ειδικότερα για την συμπεριφορά του οδηγού του λεωφορείου προς το επιβατηγό κοινό. Μία απαράδεκτη συμπεριφορά από οδηγό είχα και εγώ.

Είμαι πελάτης στα ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας δέκα χρόνια περίπου, αυτό το περιστατικό ποτέ ξανά δεν το είχα αντιμετωπίσει. Θα ταξίδευα από Αιτωλικό προς Αθήνα με το δρομολόγιο των δέκα το βράδυ που εκτελούσε Αγρίνιο-Αθήνα, είχα μαζί μου μία τσάντα ώμου όπου θα την είχα μαζί μου, σε μέγεθος να φανταστείτε οπού επιτρέπεται να την πάρεις μαζί σου ακόμα και σε πτήση αεροπλάνου, τόσο μικρή, δεν ήταν μεγάλος σάκος ταξιδιού.

Μέσα στην τσάντα είχα φάρμακα για τον λόγο ότι εκείνη την περίοδο είχα χτυπήσει πολύ άσχημα το χέρι μου, και είχα υποβληθεί σε μεγάλη χειρουργική επέμβαση και πήγαινα Αθήνα για επανεξέταση από τον θεράποντα γιατρό μου. Καταλαβαίνετε σε τι κατάσταση ήμουνα, με συνοδεύανε οι γονείς μου μέχρι να μπω στο λεωφορείο, όταν επιβιβάστηκα μου λέει ο οδηγός «συ με την τσάντα που πας? κάτω η τσάντα», του εξηγώ την κατάσταση μου και του λέω για τα φάρμακα που είχα, σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να εκφράζεται με φράσεις που δεν μπορώ να σας περιγράψω προς το πρόσωπο μου, σηκώθηκα όρθιος και του απαγόρευσα να εκφράζεται έτσι.

Αμέσως ακινητοποίησε το λεωφορείο άνοιξε την πόρτα και άρχισε να με χτυπάει στο χειρουργημένο χέρι, με σκοπό να με πετάξει έξω από το λεωφορείο, οι γονείς μου βλέποντας όλες της απαράδεκτες σκηνές που έκανε ο οδηγός αμέσως επέμβηκαν, αφού το λεωφορείο δεν είχε απομακρυνθεί, αφού με πέταξε έξω ο οδηγός και με είχε χτυπήσει άρχισε να επιτίθεται στους γονείς μου, εγώ άμεσα μεταφέρθηκα σε γιατρό διαπιστώνοντας την περαιτέρω ζημιά που μου είχε προκαλέσει.

Αμέσως την επόμενη ημέρα κατέθεσα μήνυση εναντίον του οδηγού, όταν γνωστοποιήθηκε η μήνυση ήρθε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μου ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Αγρινίου ζητώντας μου να αποσύρω την μήνυση, πολύ σύντομα όμως το θέμα θα λυθεί στις αίθουσες των δικαστηρίων. ΑΥΤΉ ΕΙ ΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΌ ΚΟΙΝΌ!!!»
Αναγνώστης του MessolongiNews
Πηγή MessolongiNews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...