Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Σοφία Γιαννακά "Κυβέρνηση έκτακτης αποτελεσματικότητας"!

Ακριβή μου Σοφία,
πέρασε το καλοκαίρι και δεν είχα πολλά νέα σου.
Γιατί ακριβή μου;
Με ξέχασες;
Πως να αντέξω τόση πίκρα μαζεμένη;
Μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού είχα την εντύπωση ότι θα προσπαθούσες να αφιερώσεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου για να πιούμε έστω έναν καφέ και να τα πούμε...οι φιλενάδες.
Εσύ όμως... χάθηκες μέσα στ' απόβραδο, μέσα στη μπόρα, το καπνό και τη νυχτιά...
Δεν φαινόσουν πουθενά.
Μάταια ακριβή μου Σοφία σε ζητούσα...
Ούτε ένα μύνημα. Ούτε μια γραφή, ένα μαντάτο, ένα δελτίο τύπου με το θεάρεστο έργο σου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αργότερα, ακριβή μου, έμαθα ότι έκανες αραιά και που κάποιες εμφανίσεις.
Συγκινήθηκα τόσο, ακριβή μου Σοφία, που τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα.
Η πρώτη του νομού μας, είναι πάντα δίπλα μας. Ποτέ δεν θα μας αφήσει.
Η ακριβή μας συνεχίζει να ισσοροπεί πάνω στα 12ποντα Manolo Blahnic και σε δηλώσεις υποστήριξης του Απόστολου στην Πάτρα.
Ακριβή μου Σοφία,
είδα στα μάτια σου τον πόνο καλή μου
και δάκρυσε η ψυχή μου....
Δεν έπρεπε ο Γιωργάκης σου να σε φαρμακώσει και να αφήσει τον έτερο "αγαπημένο" σου απέξω.
Οφείλω όμως, ακριβή μου, να ομολογήσω ότι για μια ακόμη φορά στάθηκες στο ύψος των δωδεκάποντων αλλά και των περιστάσεων.
Κατάπιες τον πόνο σου και βγήκες να υποστηρίξεις τον Απόστολο. Ήρθε κι ο ανασχηματισμός...Κι εσύ πως τον χαρακτήρισες "Κυβέρνηση έκτακτης αποτελεσματικότητας"!
Τι να έκανες;
Έβαλες κονσίλερ να κρύψεις με περισή τέχνη τους μαύρους κύκλους που υπήρχαν από το κλάμα κάτω από τα μάτια , φούντωσες και τη χαίτη σου, τέντωσες το περδικίσιο λαιμό σου και βγήκες στο γυαλί.
Ακριβή μου Σοφία,
το επόμενο διάστημα σίγουρα θα είναι για σένα πολύ εξαντλητικό. Πότε στη Ναύπακτο να υποστηρίζεις τον κόμη Ακαζού, πότε στο Κοινοβούλιο, πότε στο κομμωτήριο, πότε στα κανάλια, δεν θα έχεις χρόνο να ασχοληθείς μαζί μου.
Ας είναι.
Καταλαβαίνω.
Θα περιμένω.
Η Άνοιξη δεν είναι μακριά...
Ακριβή μου σε ασπάζομαι και περιμένω έστω ...μια γραφή!!!!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια -Saramara και Σοφία- κάνετε και οι δύο γκελ...γίνεστε ελκυστικές και... γοητεύετε το κοινό.
Είναι η "σεμνοτυφία" μας που δεν μας αφήνει να εκδηλώσουμε ότι πολύ σας γουστάρουμε.

Ανώνυμος είπε...

γιατί παράπονα που δεν επικοινωνεί μαζί σου η "Ακριβή σου Σοφία", saramara;
Με όλο αυτό το τρέξιμο που κάνει τελευταία,προλαβαίνει;
Μια φυλή νομάδων μοιάζει ακίνητη σε σύγκριση με εκείνη.

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...