Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Δημήτρης Σταμάτης “Θα είμαι δήμαρχος Αγρινίου”

“Θα είμαι δήμαρχος Αγρινίου”, τάδε έφη Δημήτρης Σταμάτης στην χθεσινοβραδυνή συνέντευξη στην τηλεόραση του Αχελώου στο Μάκη Μάκα.

Με πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση ο κ. Σταμάτης ξάφνιασε με τη σιγουριά του για το αποτέλεσμα των εκλογών.
Σημείωσε δε ότι δεν είναι υποψήφιος για να κερδίσει μόνο τις εκλογές αλλά ήρθε για να αφήσει έργο στο νέο διευρυμένο δήμο.
“Έχω τη φιλοδοξία να πετύχω ως άνθρωπος και ως δήμαρχος του νέου μεγάλου δήμου Αγρινίου.
Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Αγρινίου όχι επειδή όπως ειπώθηκε “σύρθηκα” ή “πιέστηκα” από τον πρόεδρο της Ν.Δ.. Η απόφαση ήταν καθαρά δική μου. Ποτέ δεν έκρυψα το ενδιαφέρον μου για το νέο δήμο Αγρινίου. Για μένα είναι μια πρόκληση και πιστεύω ότι γνωρίζοντας πολύ καλά τις περιοχές του νέου δήμου, έχοντας διατελέσει 8 χρόνια νομάρχης, είμαι σε θέση να προσφέρω.
Η επιλογή του κόμματος στο πρόσωπό μου δεν έγινε τυχαία. Υπηρέτησα το θεσμό της αυτοδιοίκησης 8 χρόνια ως νομάρχης, είμαι ο τομεάρχης Περιφερειακής πολιτικής του κόμματος και ήμουν μέλος της Επιτροπής Περιφερειών της Ευρώπης” που σημαίνει Βουλή της αυτοδιοίκησης στην Ευρώπη".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης πρέπει να είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα:
-για τα προεκλογικά ψέματα
-για τις μειώσεις των μισθών
-για τις μειώσεις των συντάξεων
-για το ΦΠΑ και τους φόρους
-για τον πληθωρισμό
-για την ύφεση
-για την ανεργία
-για τα εργασιακά δικαιώματα, που μας γύρισε στις αρχές του 20ου αιώνα

Ανώνυμος είπε...

H poli aytopepithisi blaptei sovara thn ygeia
DKL

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...