Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Θα μπορούσαν να λένε οι σύντροφοι...


Βασίλας "Αχ ωρέ σύντροφε Θύμιο, περασμένα μεγαλεία...Θυμάσαι τότε που τα λεγες και κουνιόνταν ο τόπος;".

Σώκος "άσε ρε Μάρκο. Τους βλέπω και μου ρχονται τα μέσα έξω. Μου φέραν και τον Κατσιφάρα αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά..."

Μοσχολιός "Θάνο, τι λες τα είπα καλίτερα από το νομάρχη;"

Μωραίτης " μη συζητάς...δεν παίζεσαι...άλλος να ναι κι ότι να ναι..."

Γιαννακά "Αχ, πάει κι αυτό...ας πάω τώρα μέχρι το Βασίλη!"

Μακρυπίδης "γαμώτο γέμισε το παντελόνι μου φραπεδιά και έχεις το Θύμιο μες τη ζοχάδα..."

Κατσιφάρας "Πω πω ακούς να μου πει ο άλλος τι δουλειά έχω εδώ; Μα σαν έρθει η μέρα που θα ανταλλάξουμε μαζί καλημέρα θα του φάω τον καρίτζαφλο".

Λύτρας "Πίσω μου σ' έχω Κουρουμπλή κι όλο στο Σαμαρά σε μαθαίνω"

Τορουνίδης "Ωχ φαρμάκια. Ο Θύμιος είναι έτοιμος να εκραγεί κι όπου να ναι θα με πάρουν τα σκάγια"

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΣ : ΕΝΤΑΞΥ ΜΗΤΣΟ ΑΠΟ ΓΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΣΚΥΛΑΚΙ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΤΤΑ .ΔΕΝ ΕΡΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ .

Ανώνυμος είπε...

δημητρουλα κοιτα πως θα παρει ο δημητρακης σου τους ντορικους και ασε το ΠΑΣΟΚ

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΡΑ, ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΠΟΥ ΚΟΡΝΑΡΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΣΑΤΕ

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...