Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Αντωνοπουλιάδος συνέχεια...

Οφείλεις να δώσεις επίσημα σήμερα τη σκυτάλη στον Τραπεζιώτη και να ακολουθήσεις στηρίζοντας την παράταξη, του είπε μια ακόμη υποψήφια σήμερα το πρωί για να ακολουθήσουν και άλλες επιθέσεις.
Υποψήφιος είπε "εγώ δεν ήμουν ΠΑΣΟΚ, είμαι ήδη δημοτικός σύμβουλος και δεν θα μου υποδείξει ο Βασίλης Αντωνόπουλος που θα πάω . Αν θέλω μπορώ να πάω και μόνος μου".
Ύστερα από τα παραπάνω κυκλοφορεί στο Αγρίνιο η φήμη ότι εαν τον δουν να κατεβαίνει στην πλατεία με το Μοσχολιό θα δούμε να πέφτουν αυγά και γιούρτια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ο συνδιασμος θελει επικεφαλη ανθρωπο,σοβαρο,αφθαρτο και
διεισδυτικο και τετοιους
διαθετει η λιστα του
τραπεζιωτη.
εγω προσωπικα προτινω για
επικεφαλη τον κ.Γκορογια Ανδρεα

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...