Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Μεγαλοπρεπής...Ο νέος Μακεδονομάχος


Θα μπορούσε να λέει...
ευχαριστώ Γιωργάκη μου που θα μου φέρεις τον Μεγαλοπρεπή στην αυλή μου 


Μεγαλοπρέπειες...Τι να σου πουν κι αυτοί τώρα που έγινες υπερπεριφερειάρχης...
Άντε παλικάρι μου, με το καλό και πάνω από όλα στο καλό και αν είναι δυνατό μην μας ξεχάσεις...
Μη ρίξεις μαύρη πέτρα πίσω σου λεβέντη μου...
Πάρε και κάνα ζεστό πουλόβερ και ...τσουράπια γιατί εκεί στη Μακεδονία το κρύο είναι τσουχτερό...
και μέχρι να σε μάθουν οι υπόλοιποι και να σου ανοίξουν την αγκαλιά τους να ζεσταθείς και συ...θα πάθεις κρυοπαγήματα. Μη ζήσουμε νέο έπος...
Τώρα που πας στην ξενιτιά πουλί θα γίνει του νοτιά...γρήγορα να σ΄ανταμώσει και ο υπηρέτης σου...
Μην το αφήσεις πίσω το καμάρι σου και το φάνε δάγκα τα " όρνεα"...
Πάντως δεν μπορώ να πω μετά τα φαρμάκια που πήρες από το Κίνημα ...ήρθε η ώρα να δικαιωθείς...
Μακριά από το κονάκι σου θα μου πεις ...αλλά τι να κάνεις έτσι είναι η ζωή...
Δεν πειράζει ο Μύτικας τώρα με την Εγνατία δεν είναι μακριά...Μια τσιγάρα δρόμο...
Τελικά αν και δεν είσαι τηλεπερσόνος ...την τσάκωσες τη θεσούλα...
Άντε να ηρεμήσουν και οι βουλευτές...
Το ρόδι την Πρωτοχρονιά αλήθεια ποιος θα σου το σπάσει; 
Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας και εν δυνάμει ...βουλευτής;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή τώρα θα τα λέει με τον Πανίκα και τον Ανθιμο?Μεγάλες στιγμές!Θα τον δούμε στο Ράδιο Αρβύλα δηλαδή οσονούπω?

Ανώνυμος είπε...

Ωστε στη Μακεδονία μωρό μου θα μας έρθεις.....χμ ...χμ...μια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

Γκιουλέ γκιουλέ δελαπατρίδη μου και να μη λες μεγαλοπρέπειες εκεί στο βορρά γιατί σε βλέπω να πιάνεις στασίδι με τον Ανθιμο παρέα....το ΄χει κόψει και ο Μπουτάρης και δε θα χεις και παρέα στο ποτό...αλλά να πεις στον Πανίκα να σε πάει για γούστα...

Ανώνυμος είπε...

Ε ΡΕ ΤΡΙΠΛΑ Ο ΘΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΟΦΙΑ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΑΦΙΟΝ ΚΑΡΑΧΙΣΑΡ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΟΦΑΓΟΣ Ή ΨΩΜΟΦΑΓΟΣ. ΚΑΙ ΚΛΑΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ.ΠΕΤΡΟΣ-ΓΙΑΝΝΗΣ- ΝΙΚΟΣ ΚΛ.Π. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΕ Ο ΑΚΗΣ!!! ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ.

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...