Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Οι βασιλόπιτες του Θύμιου

Μαύρη η ώρα ήτανε
που άνοιξα το στόμα
και μάθαν οι αντίπαλοι
τι γίνεται στο κόμμα

Τι το θελα ο έρημος
με πίτες να πικράνω
τους "φίλους" μου τους βουλευτές
και τώρα τι να κάνω

Τις πίτες τις μπαγιάτικες
τους έδωσα να φάνε
Χριστούγεννα που έρχονται
κι αυτοί να μην πεινάνε

Το κόλπο μου δεν έπιασε
με μίσος με κοιτάνε
και ως το τέλος της χρονιάς
που θα κυρφτώ, που θα μαι;

Με τόσα που τους έταξα
μπας και μου δώσουν θέση
τι θα απογίνω ο άμοιρος
θα μου φορέσουν φέσι

Ετούτα συλλογίζονταν 
ο Θύμιος μες τη νύχτα
καθώς τις πίτες ζύμωνε
δεν πίστευε την ήττα

Όνειρο είχα στη Βουλή
τις πίτες μου να πάω 
και τώρα όπως έγινε
μονάχος θα τις φάω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...