Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Άγρινιο και αγανακτισμένοι, με άλλους όρους...


Χθες το βραδυ μετα την δουλεια μου θελησα να συμετασχω κι εγω στο κινημα των αγανακτησμενων, εδω στην πολη μου, στο Αγρινιο...
αλλα οταν πλησιασα ειδα ελαχιστο κοσμο και το σημαντικοτερο, χειροτερο και πιο αποκρουστικο, ενα και μοναδικο πανό του ΠΑ.ΜΕ στο σημειο που ηταν συγκεντρωμενοι οι αγανακτισμενοι! Σκεφτομαι την επομενη φορα που θα αποφασισω να κατεβω με την οικογενεια μου σε πλατεια να παω σε αλλη πολη!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
tromaktiko

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

εχει πολλους βολεμενους η περιοχη μας και εξηρτημενους απο την πολιτεια τον δημο τοσα χρονια κουτοπονηρα βλαχαδερα εγω μετανιωσα που ηρθα απο αλλη πολη εδω που οι αρχοντες εκλεγονται στα ουζερι και στις λεσχες

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...