Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Παναγιώτης Κουρουμπλής "ο Σώκος όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει"


Σκληρή απάντηση στο νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας Θύμιο Σώκο, για τις δηλώσεις που έκανε σχετικά με τους βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας και το θέμα της εκτροπής του Αχελώου, έδωσε σήμερα μέσα από τη συχνότητα του Ράδιο Ακαρνανία 97,1 και την εκπομπή "Ώρα για Δημητριακά" ο βουλευτής Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Ο κ. Σώκος σε δηλώσεις του στον ΑΕΡΑ FM είπε πως " είναι εντελώς απούσα η κοινοβουλευτική εκπροσώπηση του νομού 
Αιτωλοακαρνανίας και η Επιτροπή κυριαρχείται από Θεσσαλούς βουλευτές όλων των κομμάτων". 
Φανερά ενοχλημένος με τη στάση του κ. Σώκου ο κ. Κουρουμπλής είπε
"εγώ δεν θέλω να δημιουργώ εντυπώσεις, ούτε να προκαλώ αλλά δεν επιτρέπω και σε κανέναν να απαξιώνει και την αγάπη μου για τον τόπο. Σέβομαι όλους τους Αιτωλοακαρνάνες , γιατί ο καθένας μας με τον τρόπο του αγαπάει αυτόν τον τόπο, αλλά μη μεταφέρουμε και ευθύνες αλλού. Εγώ είμαι ένα χρόνο βουλευτής σε αυτή την περίοδο και αφού θέλει ο νομάρχης να πάρει απάντηση, που αυτός όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει, δε με κάλεσε ποτέ ούτε εμένα ούτε τους άλλους βουλευτές σε μια συνάντηση. Εγώ κάποτε, όταν ήθελα να ασχοληθώ για τη νομαρχία, ήξερα ότι το οικονομικό μέγεθος της είναι μικρό, αλλά το θεσμικό μέγεθος είναι πελώριο. Η νομαρχία μπορεί να συλλογικοποιήσει,να συνεγείρει, να κινητοποιήσει διότι είναι κεντρικός θεσμός και γιαυτό είχα την αίσθηση ότι θα μπορούσα μέσα από αυτή την λειτουργία να κάνω αυτή την προσπάθεια. Δεν μπορεί σήμερα να έρχεται και να μας προκαλεί. Τουλάχιστον έχουμε αποδείξει και οι τέσσερις βουλευτές και αυτό το λέω δημόσια και με κάθε ευθύνη, ότι σε αυτά τα ζητήματα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όπως σήμερα πήγαμε οι τρεις βουλευτές Μακρυπίδης, Γιαννακά και εγώ στον κ. Λοβέρδο διότι υπήρχε ένα πρόβλημα με τον εξοπλισμό του καινούριου νοσοκομείου Αγρινίου. Υπήρχε λοιπόν κίνδυνος να πάνε τα χρήματα στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα. Ξεκαθαρίσαμε ότι αυτό το θέμα πρέπει να κλείσει. Παρακολουθούσα το ζήτημα με τη ΔΕΠΑΝΟΜ. Επικοινώνησα με τον διοικητή του νοσοκομείου κ. Μπίνα, έγιναν όλες οι διαδικασίες και τελειώνει αύριο τη μελέτη η κ. Σερέτη στην Τεχνική Υπηρεσία του Υπουργείου και ίσως  την παραδώσει στον Υπουργό. Αποφασίσαμε τη Δευτέρα να πάμε ξανά στον Υπουργό για να λύσουμε αυτό το θέμα.
Δεν μπορεί κανένας να απαξιώνει την προσπάθεια των βουλευτών και τη συλλογική προσπάθεια που κάνει αυτή η κοινοβουλευτική ομάδα σε ότι αφορά τα ζητήματα του νομού.
Σας πληροφορώ λοιπόν χθες από ολόκληρη τη Θεσσαλία ήταν μόνο δύο βουλευτές οι οποίοι μάλιστα δεν κάθησαν και στη διαδικασία. Και από την Αιτωλοακαρνανία είμασταν δυο βουλευτές. Τι σημαίνει αυτό ότι αν δεν ήταν άλλοι βουλευτές παύουμε να ενδιαφερόμαστε για τα ζητήματα του νομού;"
Στην ερώτηση ποιές είναι οι σχέσεις σας με τον κ. Σώκο και γιατί πιστεύει ότι γίνονται αυτές οι δηλώσεις ο κ. Κουρουμπλής είπε “ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κ. Σώκο. Αυτό να το ρωτήσετε στον κ. Σώκο. Εγώ δεν βγήκα να κατηγορήσω κανέναν. Εγώ πιστεύω στη συλλογική προσπάθεια. Σέβομαι τον κ. Σώκο, σέβομαι την προσπάθεια του, αλλά δεν του επιτρέπω σε καμία περίπτωση να απαξιώνει τη δουλειά τη δική μου. Περισσότερο πατριώτης από μένα δεν είναι ο κ. Σώκος ούτε και κανείς άλλος. Ούτε εγώ αναγνωρίζω ότι είμαι ο πρώτος πατριώτης και οι άλλοι υστερούν. Μου ζήτησε ποτέ ο κ. Σώκος ως βουλευτή να συμπλεύσουμε σε μια προσπάθεια, σε μια πρωτοβουλία και του αρνήθηκα; Πιστεύω ότι κανένας βουλευτής δεν του αρνήθηκε μια συνάντηση".
Αυτό που είπατε λίγο πριν όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει;
"Όταν βγαίνει και καταγγέλει τους βουλευτές; Φταίνε οι βουλευτές; Για όνομα του Θεού. Οι βουλευτές όπως ξέρετε και στην κατανομή του ρόλου που υπάρχει στη διαβάθμιση του ρόλου της εξουσίας είναι ο μόνος θεσμός που δεν έχει δυνατότητες παραπάνω να πιέζει. Άλλοι έχουν ευθύνη. Ας μην αναοίξουμε αυτό το μέτωπο διότι θα εκτεθούν πολλοί. Κεντικό πρόσωπο στο νομό τα τελευταία 15 χρόνια δεν ήμουν εγώ. Δεν ήμουν εγώ σε κεντρικούς θεσμικούς ρόλους.
Εγώ πολύ σύντομα θα καταθέσω μια πρόταση. Θα πάρω μια πρωτοβουλία και θα γίνει μια συνάντηση μεταξύ των βουλευτών της Αιτωλοακαρνανίας και της Θεσσαλίας και θα συζητήσουμε. Εκεί θα πάρουμε θέση ο καθένας για τα ζητήματα αυτά Εγώ έχω πρόταση, που πιστεύω μπορεί, αν πραγματικά η Αιτωλοακαρνανία τη διαχειριστεί σωστά και όχι εγωκεντρικά σε επίπεδο προσώπων, πραγματικά να αποτρέψει και την εκτροπή του Αχελώου" . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...