Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Ακριβή μου Σοφία...

Χρόνια πολλά Ακριβή μας...
Με κείνα και με τα άλλα κόντεψα να σε ξεχάσω...
Ασυγχώρητη...
Ταπεινά σε παρακαλώ, Ακριβή μου, να δείξεις ανωτερότητα και να μην προχωρήσεις σε σκηνή...
Έφταιγε εδώ που τα λέμε κι ο Γιωργάκης σου...
Δεν με ειδοποίησε ότι επρόκειτο να επιστρέψει και η βασιλομήτωρ δεν μου επέτρεψε να αποχωρήσω από τα ιδιαίτερα δωμάτια στο Καστρί νωρίτερα ώστε να προλάβω να βάλω έστω κάτι αντάξιο της κομψότητας σου και να εμφανιστώ...
Έμαθα όμως ότι δεξιώθηκες στο γραφείο σου κόσμο και ντουνιά...
Άντε και του χρόνου Ακριβή μου...
PS : Όσο για το δώρο μου επειδή δεν θέλω να καρφώνομαι πες στο Manolo Blahnic να σου στείλει τη νέα του κολεξιόν και το λογαριασμό θα περάσω να τον τακτοποιήσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...