Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"Χαρά ο Αγάς...."Νέος αεροπορικός κόμβος στο νομό Αιτωλοακαρνανίας


"Χαρά ο Αγάς" Νέος Κόμβος αερομεταφορών...

Έτοιμοι οι τουρίστες...περιμένουν στην ουρά ( ουχί του όνου) να κόψουν εισητήρια για αερομεταφορές....
Προσοχή,
αυτή την εβδομάδα από το αεροδρόμιο Μεσολογγίου δεν εκτελούνται πτήσεις εξωτερικού λόγω ασθενείας του πιλότου....
Όστις επιθυμεί να ταξιδέψει δια Βρυξέλλας, Παρισίους κλπ, παρακαλείται όπως απευθυνθεί στο αεροδρόμιο ... Αγρινίου!
Μετά από ανακοίνωση της ΥΠΑ τα νέα δρομολόγια μεταξύ των αεροδρομίων Μεσολογγίου -Αγρινίου έχουν ως κάτωθι
Δευτέρα΄- Παρασκευή : αναχώριση την 6η πριωνή δια Αγρίνιο με ενδιάμεση στάση...Αγγελόκαστρο.
Ανταπόκριση με πτήση Θέρμο - Μενίδι.
Λόγω ηυξημένης κίνησης παρακαλείται το επιβατικό κοινό να κάνει τσεκ ιν μια ώρα νωρίτερα.
Σε περίπτωση έλλειψης θέσεων διατίθενται πτήσεις ...παραπέντε από τον Αράκυνθο (Ζυγό).
Η προσγείωση πραγματοποιείται με ευθύνη του επιβάτου...
Σε περίπτωση ατυχήματος εφημερεύει το Κ.Υ. Αιτωλικού, το οποιο είναι επανδρωμένο με ιατρό γενικής ιατρικής με δημαρχιακές βλέψεις.
Σε περίπτωση έκτατης ανάγκης πληροφορίες στον αντινομάρχη Γενικών καθηκόντων  ....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σκιές στην επένδυση του Αστακού
Της ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΣΙΟΥΤΗ

Προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ υποσχόταν πράσινες επενδύσεις στην οικονομία και διαφάνεια στην πολιτική ζωή. Στη μοναδική επένδυση όμως, που έχει να επιδείξει, στον Αστακό της Αιτολωακαρνανίας, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και για το πόσο «πράσινη» είναι, αλλά και για τη διαφάνεια στις αποφάσεις.

Την ώρα που ο υφυπουργός Εξωτερικών, Σπ. Κουβέλης, χαρακτηρίζει την επένδυση του Αστακού «απάντηση στο φάντασμα της ύφεσης», αρκετά στελέχη της κυβέρνησης κρατούν αποστάσεις στο παρασκήνιο, όπως η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, της οποίας οι συνεργάτες επισημαίνουν ότι η ίδια έχει υπογράψει μόνο για το ένα από τα δύο σχέδια (τη μονάδα που αφορά το φυσικό αέριο) και ότι το άλλο υπέγραψε ο Σπ. Κουβέλης (τη μονάδα υγροποιημένου αερίου πετρελαιοειδών).

Ποιοι θα υλοποιήσουν, όμως, την πολυδιαφημισμένη επένδυση; Βασικός επενδυτής είναι η QPI (Qatar Petroleum International) που συμμετέχει, ωστόσο, μόνο με 33%, ενώ με το ίδιο ποσοστό (33%) συμμετέχει και η Shabbagh & Khoury SAL, του κατασκευαστικού κολοσσού της CCC - δύο εταιρείες με διεθνή φήμη.

Ο τρίτος εταίρος (με το άλλο 33%) αποτελεί μάλλον έκπληξη, καθώς πρόκειται για μία άγνωστη εταιρεία, με την επωνυμία Rosebud Energie Deutschland GmbH και εκπρόσωπό της τον, επίσης όχι γνωστό επιχειρηματία, Ιωάννη Αντωνιάδη Σπορίδη. Πρόκειται για μία εταιρεία που δεν διαθέτει ιστοσελίδα και τη μόνη πληροφορία που μπορεί να βρει κανείς για το επενδυτικό παρελθόν της είναι ένα πρότζεκτ για καύσιμα από φύκια στο Ισραήλ.


Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί η εμφάνιση του πρώην επικοινωνιακού συμβούλου του Γ. Παπανδρέου και φίλου του αδελφού του Νίκου, Γιώργου Σεφερτζή, ως εκπροσώπου της κοινοπραξίας.


Ο Γ. Σεφερτζής μιλώντας στην «Κ.Ε.» δήλωσε ότι τον επέλεξαν οι άραβες επενδυτές και όχι η ελληνική κυβέρνηση, καθώς πρόκειται για ιδιωτικό έργο. «Οι άνθρωποι του Κατάρ ήθελαν κάποιον που να γνωρίζει το ελληνικό πολιτικό τοπίο για να τους βοηθήσει και για να μην υπάρξουν αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία». Αντιδράσεις όμως, αν και όχι ιδιαίτερα έντονες, υπάρχουν. Η Κίνηση Πολιτών Αστακού αμφισβητεί έντονα την «οικολογική» πλευρά της επένδυσης και όχι μόνο. Οπως παραδέχονται οι Σεφερτζής και Αντωνιάδης, η μονάδα ηλεκτροπαραγωγής δεν αφορά το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά το υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο, LPG, που «περισσεύει» από την επεξεργασία πετρελαίου στο Κατάρ. Σήμερα αναγκάζονται να το καίνε, προκαλώντας τεράστιο πρόβλημα ρύπων (το οποίο από το 2013 θα επιφέρει και πρόστιμα).

Οι αντιρρήσεις των οικολόγων

Με την επένδυση του Αστακού θα μεταφέρουν το LPG στην Ελλάδα, για να μετατραπεί σε ηλεκτρική ενέργεια και να εξαχθεί (κυρίως) στην Ιταλία, γλιτώνοντας ρύπους και πρόστιμα. Οσοι εγείρουν περιβαλλοντικές ενστάσεις για το LPG, αναφέρουν ότι «πρόκειται για μείγμα βουτανίου με προπάνιο και άλλα αέρια, που αποφεύγονται στην ηλεκτροπαραγωγή μεγάλης κλίμακας στην Ευρώπη, γιατί απαιτούνται πολύ αυστηρές προφυλάξεις με ιδιαίτερα υψηλό κόστος επένδυσης». Ο Ι. Αντωνιάδης Σπορίδης επιμένει ότι η επένδυση είναι ασφαλής και «πράσινη». Αναφέρει, μάλιστα, ότι μελλοντικά θα φτιάξουν και μονάδα παραγωγής βιοκαυσίμων (με τα οποία θα μπορούν να πετούν αεροπλάνα), από άλγη (φύκια) στα χωράφια πέριξ του Αστακού απορροφώντας έτσι και τους ρύπους του CO2.

Ο Ηλίας Γεωργαλής, από την Κίνηση Πολιτών, εκφράζει τις αντιρρήσεις του: «Στη μελέτη αναφέρεται η μονάδα βιοκαυσίμων, σε δέκα γραμμές, που θα δεσμεύει υποτίθεται το διοξείδιο του άνθρακα. Δεν υπάρχει καμία τεκμηρίωση σχετικά με το πώς γίνεται και αυτό είναι λογικό αφού δεν υπάρχει πουθενά ασφαλής και οικονομικά συμφέρουσα μέθοδος δέσμευσης του CO2. Αλλά αν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αυτή την τεχνογνωσία, γιατί την περιορίζει στον Αστακό και δεν τη διαθέτει σε παγκόσμια κλίμακα;». Τα μέλη της Κίνησης Πολιτών Αστακού αναφέρονται, μεταξύ πολλών άλλων, στους «επικίνδυνους αέριους ρύπους (καρκινογόνους) που παράγει το LPG και τα μεγάλα ατυχήματα από εκρήξεις τέτοιων μονάδων που έχουν καταγραφεί διεθνώς».

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=174951

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΥΠΟΥ ΝΤΑΚΟΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΒΛΕΠΕΤΕ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...