Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Ναυμαχίες...

Ναυπάκτιος αναγνώστης μας έστειλε ένα ποίημα για τα της ναυμαχίας της Ναυπάκτου και τους υπεύθυνους οργάνωσης των εκδηλώσεων

Απ' τη Δερβέκιστα έρχεται
ο Σπύρος μεσ' το μώλο
και συναντάει των χριστιανών
τον ξακουσμένο στόλο.

Παιδί μου λέει ο Δον Ζουάν
έχεις χαρτί υγείας
και απαντάει ο άντρακλας
εγώ είμαι της Ναυμαχίας.

Μ' εκπλήσεις απαντάει ο Δον
ήρθα για μια Ζιαμπάρα
μούπαν πως είναι "ειδική"
αλλά και γκομενάρα.

Εμένα δεν με αφοράν (απαντάει ο Σπύρος)
των άλλων οι λεζάντες
εγώ άλλο ρόλο διάλεξα
νάμαι σαν τον Θερβάντες.

Μπράβο του λέει ο Δον Ζουάν
και φεύγει απορημένος
κι ο Πίπης ο πολύπλευρος
νοιώθει πετυχημένος.
ΚΛΑΥΔΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...