Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Αριστερός ... μόνο εις τον καβάλο...


Ποιος είναι αυτός που έρχεται
στο άλογο καβάλα
μην είναι ο άρχοντας ο νιός
και φέρνει την αντράλα

Περνάει κοπά απ' τα ρέματα
του ποταμιού την κοίτη
καλώς τον μέγα αγωνιστή
το Θάνο Μωραίτη

Κατέβκα απ' τν Αντράνοβα
να βάλω τα καλά μου
στον Τσίπρα που με κάλεσε 
να πάει η αφεντιά μου

καλά που το κατάλαβε 
πως έχω πέσει θύμα
πως με εκμεταλλεύτηκαν
κι είναι μεγάλο κρίμα

εγώ που τόσα πρόσφερα
στο Γιώργο και στη Φώφη
να μάθουν οι αχάριστοι
που με φωνάζαν τσόφλι

Ο Αλέξης που κατάλαβε
πόσο μπροστά πηγαίνω
με βάζει στις υποδομές
να λύνω και να δένω

Τι να μου πει πια το ΠΑΣΟΚ
που τόσα του χω δώσει
κι οι σύντροφοι μου οι παλιοί
ψάχνουν ποιος θα με χώσει

στο ράφτη που χω ραντεβού
πρωί το δίχως άλλο
να πως πως είμαι αριστερός
μόνο εις τον καβάλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...