Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2026

Φισεκλίκια και ΕΛΑΣ… άκουσε και μη γελάς



Ελασίτες ενωθείτε 

άντε να τραπεζωθείτε

φάτε πιείτε και γλεντήστε  

 τους δίκους σας να φροντίστε. 

Να μην μείνουν νηστικοί

να χορτάσουνε φαί

για να είναι ετοιμασμένοι

κι όχι ξενηστικωμένοι

Για την μάχη το ΕΛΑΣ 

άκουσε και μη γΕΛΑΣ

έχει θάματα κρυμμένα

που ναι καλογιαλισμένα

Σα θα έρθει η στιγμή 

ο Αλέξης θα ζωθεί

θα φορέσει φισεκλίκια 

και θα αρχίσει νταιλίκια

Και θα πάνε από κοντά

όλα τα καλά παιδιά

που περίμεναν καιρό 

για να μπούνε στο νερό

Θα κρατάνε τα κουπιά 

και θα ψάλλουν με χαρά 

"στου Αλέξη τον ΕΛΑΣ

τα κουπιά θα τα τραβάς"

Όπου να ναι φτάνει η ώρα

που το ΕΛΑΣ θα ρθει με φόρα

και θα πιάσει τα οφίτσια

για του Αλέξη τα καπρίτσια 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η καρέκλα της διαδοχής και τα υπόγεια ρεύματα στον Δήμο Αγρινίου

  Στον Δήμο Αγρινίου η επόμενη ημέρα φαίνεται πως έχει ήδη ανοίξει, ακόμη κι αν επίσημα κανείς δεν σηκώνει τη σημαία της διαδοχής. Τα σενάρι...