Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Στο Αιτωλικό πετάνε όλοι με τον.... γλάρο του Ιωνάθαν!!!



Πάνο μου,
όπως λέγαμε από παλιά (όχι εσύ βέβαια), Αντρέα σε ευχαριστούμε και σε δοξολογούμε που μας απάλλαξες από τη Γαλανοφραγκουλέικη  οκταετία. Οκταετία της στασιμότητας  και της ψευτιάς, του εξευτελισμού και της ειρωνείας, της υποκρισίας και του φαρισαϊσμού.
Γιατί όμως Πάνο μου τα σκάτωσες,  με το φόρτωμα που έκανες στον Αντλικιώτικο λαό της φουντέικης δυαρχίας, δεν υπήρχε στην...
αυλή σου Πάνο μου,  κάποιος που να είναι γνώστης των πραγμάτων του Αντλικού; Φάτσες άγνωστες μεταξύ αγνώστων. Θαυμάστε πρωτοτυπία, σε υπερβάλλει η κυρία Μέρκελ, καθόρισε και ωράριο επίσκεψης του κοινού, βλέπεις πολύς ο φόρτος εργασίας, μετά τις εννέα το πρωί εμφανίζεται στο Δημαρχείο, ενώ εσύ πιο νωρίς Πάνο μου.
Πάνο  μου, στην πρώτη σου επίσκεψη στο Αντλικό, υιοθέτησες το τρίπτυχο καθαριότητα, πράσινο, πολιτισμός. Έργα;;;;;; πάπαλα!!!!
Πέρασαν έξι ολόκληροι μήνες και το νησί βρωμάει, ένας ατελείωτος σκουπιδότος, βωμός σκουπιδιών ο παλιός φούρνος του μακαρίτη του μπάρμπα Σταύρου. Βλέπεις η κυρία Μέρκελ, τέσσερεις οδοκαθαριστές χρειάζεται, τους άλλους τους έστειλε στην Ιερή Πόλη.
Το δεύτερο σκέλος του τριπτύχου σου το απαξίωσες και αυτό παντελώς, αφού τα δεντράκια δεν έχουν φωνή να φωνάξουν, κυρία Κριχωρίτη διψάμε.
Για τα πολιτιστικά τι να πούμε, μπουχτίσαμε. Πετάνε οι πολίτες με το Γλάρο του Ιωνάθαν, πήραμε και μία γεύση από τα έντυπα που κυκλοφόρησαν για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Καλοκαιριού, την Αγία Αγάθη τη σβήσατε  από το χάρτη.
Καλλικράτη μου γειά σου.
Υ.Γ. Είναι αλήθεια Πάνο μου, ότι ο κ. Τσουνάκας (υποψήφιος του συνδυασμού-οικοδόμος στο επάγγελμα - πρόεδρος στη ΔΕΥΑΜ - καθόρισε για κάθε ρολόι ύδρευσης για το 2010 στο Αιτωλικό να εισπράττει 100,00ευρώ) έχει μηνιαίο μισθό σε περίοδο λιτότητας και κρίσης 1.500,00 ευρώ, όταν ο πρωτοδιοριζόμενος γιατρός στο  ΕΣΥ, με είκοσι χρόνιασπουδών, δεν φτάνει αυτό το μισθό;;;;;;;;;
Η Κ. Λάσκαρη σε χαιρετά








www,aboleftos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...