Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Ιγώ ίμι παλιός αριστιρός...


Βλάση μ' που είσαι όμορφος
και μοσχαναθρεμένος
από παλιά αριστερός 
και καλοταισμένος 
μην έμαθες ποιος σ' έβαλε 
σε τούτη δω τη θέση 
και απ΄τη χαρά σου 
φόρεσες ένα μεγάλο φέσι;

Εμένα με προτείνανε 
κάτι παλιοί  λεβέντες
που πίναμε, τρώγαμε μαζί
κάτω από τις τέντες
και τώρα με χρειάστηκαν 
με βγάλαν απ΄ τη λήθη
γιατί εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ 
έχουνε νέα ήθη.

Μα άμα το ακούσανε
οι σύντροφοι θυμώσαν
λένε πως δεν σε θέλουνε
τα χέρια τους σταυρώσαν
δεν εκτιμούν τα γράμματα
που έμαθες αράδα
και θέλουν να σου ρίξουνε 
μία τρανή κουράδα

Δεν πάνε να κουρεύονται
να κόψουν το λαιμό τους
εγώ είμαι ο Βλάισ' ου άρχουντας
και τον κακό καιρό τους
είμαι στο κόμμα παλιακός
κομμουνιστής μεγάλος
και σαν κι εμένα αριστερός 
δεν θα υπάρξει άλλος





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φωτογράφος "καβάλησε" τους δημοσιογράφους για να βγάλει φωτογράφιες

  25η Μαρτίου στο Αγρίνιο και από νωρίς στην Πλατεία Δημοκρατίας έχει μαζευτεί κόσμος για να παρακολουθήσει τυην παρέλαση. Σιγά σιγά όλοι π...