Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Γ.Λιούμης "η περιφέρεια πρέπει να στηρίξει την αγροτική παραγωγή"




Συνέντευξη στο AgrinioNet.gr παραχώρησε ο υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος με το συνδυασμό του Απόστολου Κατσιφάρα Γιώργος Λούμης. Ο κ. Λιούμης μιλά για την καθημερινή του επαφή με τον κόσμο και τις υπηρεσίες ιδιαιτέρως όσον αφορά τον πρωτογενή τομέα.

Ο κ. Λιούμης δηλώνει «Το ότι δεν είχα μέχρι σήμερα υπάρξει υποψήφιος δε σημαίνει ότι δεν ασχολούμουν με τα κοινά. Θεωρώ όμως ότι πλέον είμαι σε ένα στάδιο της ζωής μου που έχω καταφέρει να συλλέξω αρκετή εμπειρία ώστε η συνεισφορά μου να αποφέρει κάτι ουσιαστικό».

Γιατί αποφασίσατε να είστε υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος?

Λόγω της φύσης της δουλειάς μου είχα πάντα τριβή και επαφή με κόσμο και υπηρεσίες και ειδικά όσον αφορά τη περιφέρεια και τον πρωτογενή τομέα. Γνωρίζω τα προβλήματα και έζησα από πρώτο χέρι τόσο τις στρεβλώσεις όσο και τις κατά καιρούς αλλαγές. Θεωρώ ότι η εμπειρία που έχω αποκτήσει είναι αρκετή ώστε να μπορέσω να συνεισφέρω και από έναν άλλο ρόλο πλέον, αυτόν του περιφερειακού συμβούλου.

Το ότι δεν είχα μέχρι σήμερα υπάρξει υποψήφιος δε σημαίνει ότι δεν ασχολούμουν με τα κοινά. Θεωρώ όμως ότι πλέον είμαι σε ένα στάδιο της ζωής μου που έχω καταφέρει να συλλέξω αρκετή εμπειρία ώστε η συνεισφορά μου να αποφέρει κάτι ουσιαστικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...