Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Η Ανθούλα Μακρή υποψήφια με τον Γιώργο Παπαναστασίου




Η Ανθούλα Μακρή, υπεύθυνη του εθελοντισμού στο δήμο Αγρινίου με ανακοίνωσή της γνωστοποιεί τη συμμετοχή της στο συνδυασμό του Γ. Παπαναστασίου ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος Αγρινίου.

Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:
Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες, φίλες και φίλοι
Διανύουμε μία χρονική περίοδο, κατά την οποία ολοκληρώνεται η τρέχουσα δημοτική θητεία και βρισκόμαστε λίγο πριν τις κρίσιμες εκλογές του Μαΐου 2019. Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού λοιπόν, απέναντι στο Δήμο και στους Δημότες του Αγρινίου, απέναντι σε όσα έγιναν αυτή τη δημοτική περίοδο αλλά και σε όσα πρόκειται να γίνουν για την ευημερία της πόλης μας, έχω την τιμή αλλά και τη χαρά να σας ανακοινώσω ότι θα είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Αγρινίου με το Συνδυασμό του Δημάρχου Γιώργου Παπαναστασίου.

Από μικρή είχα μέσα μου το σπόρο της αλληλεγγύης και της προσφοράς έχοντας πάντα ως πυξίδα τις αρχές που πήρα από τους γονείς μου, το ήθος και την ανθρωπιά. Πιστεύω και στηρίζω τον εθελοντισμό ο οποίος έγινε πραγματικότητα στο Αγρίνιο. Με την υποστήριξη του Δημάρχου μας δημιουργήσαμε μια νέα δομή, την ΄Ακτίνα Εθελοντισμού΄, η όποια αριθμεί πλέον εκατοντάδες μέλη με δεκάδες δράσεις και παρουσία σε πολλά δρώμενα του δήμου μας.

Για μένα το όραμα ισοδυναμεί με πολύ δράση και δουλειά, γι αυτό και είμαι έτοιμη να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου στο να κάνουμε μια ‘ΝΕΑ ΑΡΧΗ- ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΤΟΠΟ ΝΑ ΖΕΙΣ’ όπως ήδη κάνω με πολύ αγάπη και ανιδιοτελή προσπάθεια.

Με εκτίμηση,
Ανθούλα Μακρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...