Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Δημήτρης Κοζώνης "κατέληξα στην απόφαση να μην είμαι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές του προσεχούς Νοεμβρίου"

Με μια πολύ σύντομη μα περιεκτική δήλωση ο κ. Δημήτρης Κοζώνης πήρε την απόφαση να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές του Νοέμβρη για την αυτοδιοίκηση στο νέο Δήμο Ναυπάκτου.
Μετά από μια σύντομη συνάντηση με τον κ. Κοζώνη καταλήγω στο συμπέρασμα ότι για μια ακόμη φορά κάποιοι από το χώρο της Ν.Δ. θα πάρουν αυτό που τους αξίζει. Η αποχώρηση του κ. Κοζώνη από το να είναι υποψήφιος θεωρητικά ίσως να ευχαριστεί το κοντόφθαλμο κομπλότο της Ν.Δ. στη Ναύπακτο. Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποιοι "έστησαν" τον κ. Κοζώνη με τις συμπεριφορές τους γιατί θεωρούν ότι ακόμη και μετά από δυο ήττες είναι σε θέση να διεκδικούν!
Από την άλλη οι Greek statistics ή αλλιώς αυτοί που "κρατούν" όπως λένε τις ψήφους των οικογενειών στις χούφτες τους μπήκαν, από ότι λένε ασφαλείς πληροφορίες , στη διαδικασία να ζητήσουν την οικονομική υποστήριξη από τον κ. Κοζώνη προσφέροντας του ουσιαστικά τις πολιτικές τους γνωριμίες και τίποτα περισσότερο. Ίσως να περίμεναν ότι θα πιάσουν Κώτσο τον Αμερικάνο και θα βάλει αυτός τον παρά και αυτοί τον πολιτκό κουμπαρά . Επειδή όμως τίποτα από αυτό δεν συνέβει τελικά, γαι να κάνουμε και ρίμα, έμειναν με τη χαρά. Ο κ. Κοζώνης πάντως δε φαίνεται διατεθημένος να τα παρατήσει τόσο εύκολα και στην επιστολή του αναφέρει μεταξύ άλλων ότι "Παραμένοντας με πίστη σε θεσμούς και αξίες θα συνεχίσω να υποστηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις τον τόπο μας, με την ελπίδα ότι εκείνοι που θα αναλάβουν τη διοίκηση της πόλης, θα παράγουν ουσιαστικό έργο για το καλό του τόπου και όχι ελπίδες χωρίς αντίκρισμα".

Ολόκληρη η δήλωση


Αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου Ναυπακτίας


Μετά από μακρά περίοδο αυτοεξέτασης και προβληματισμού, κατέληξα στην απόφαση να μην είμαι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές του προσεχούς Νοεμβρίου.

Η γενικότερη πολιτική συγκυρία και κατάσταση του Δήμου, θέτει σε αμφισβήτηση βασικές μου αρχές και αξίες, τις οποίες υπηρέτησα με επιτυχία σε όλη μου τη ζωή.

Παραμένοντας με πίστη σε θεσμούς και αξίες θα συνεχίσω να υποστηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις τον τόπο μας, με την ελπίδα ότι εκείνοι που θα αναλάβουν τη διοίκηση της πόλης, θα παράγουν ουσιαστικό έργο για το καλό του τόπου και όχι ελπίδες χωρίς αντίκρισμα.
Η μη υποψηφιότητά μου, αποτελεί πράξη βαθειάς συνείδησης και υπευθυνότητας.
Με την παρούσα δήλωση, εκφράζω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μου και φίλους, για την αμέριστη συμπαράσταση και εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Δημήτρης Κοζώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...