Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Θύμιος Σώκος "Τι θα γίνει αύριο στις εκλογές είναι κάτι το οποίο θα το δούμε τις επόμενες ημέρες"

Στο πολιτικό του μέλλον αναφέρθηκε σήμερα ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Αντέννα Σταρ και τη Δήμητρα Λαοπόδη. Ο κ. Σώκος μεταξύ άλλων τόνισε


«Έχω κάνει πάρα πολλά με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση του κόσμου. Έχω 3 γόνιμες τετραετίες στο δήμο Αγρινίου με ένα έργο που έχει αγκαλιάσει η κοινωνία των Αγρινιωτών και βεβαίως υπερασπίστηκε περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Δημιουργήσαμε ένα πρότυπο δήμο και αυτό έχει τη συνέχεια του. Σήμερα με τον Καλλικράτη δε αυτό που κοινωνικά οικονομικά και πολιτισμικά ήταν ενωμένο αποκτά και τη διοικητική του ενότητα και αυτό είναι το πιο ενθαρρυντικό. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για τους άλλους δήμους του νομού μας.

Θέλω να πιστεύω ότι το νέο μοντέλο θα είναι επιτυχές για την Αιτωλοακαρνανία. Σε κάθε περίπτωση έδωσα μια μάχη με αξιοπρέπεια και σθένος για τη νομαρχία, χωρίς να μου το ζητήσει κανείς. Μόνος μου πήγα και βεβαίως την κέρδισα. 3.5 χρόνια τώρα δίνω μια μάχη για να δώσουμε ότι περισσότερο μπορούμε στην Αιτωλοακαρνανία.

Ήδη έχουμε πετύχει σημαντικότατα πράγματα. Το σημαντικότερο όλων είναι να μετατραπεί η Αιτωλοακαρνανία σε ενεργειακό κόμβο και αυτό είναι αλλαγή σελίδας για το νομό. Νέα εποχή σε σχέση με την ανάπτυξη και νομίζω ότι στο έργο αυτό πρέπει να είμαστε προσηλωμένοι και έτσι να ανασυγκροτήσουμε τον παραγωγικό ιστό της Αιτωλοακαρνανίας. Αυτό προσπαθώ να κάνω και αυτό κάνουμε με ζήλο και αυταπάρνηση.

Τι θα γίνει αύριο στις εκλογές είναι κάτι το οποίο θα το δούμε τις επόμενες ημέρες . Είμαι μάχιμος όχι με την έννοια του αξιώματος ή των αξιωμάτων. Δεν είμαι μάχιμος ως αξιωματούχος. Είμαι μάχιμος ως ενεργός πολίτης και αυτό το έχω αποδείξει με τη συμπεριφορά μου και τη στάση μου. Υπήρξα μάχιμος ως ενεργός πολίτης. Να είμαστε καλά και να προσφέρουμε αυτό που πραγματικά μπορούμε και υποχρεωνόμαστε γιατί στην πολιτική δεν σε υποχρεώνει κανείς να πας.

Αναφερόμενος στον Άκη Τσοχατζόπουλο του οποίου ο κ. Σώκος ήταν παλιός του συνεργάτης μεταξύ άλλων είπε «δεν ξέρω κάτω από ποιες συνθήκες οδηγείται σε πράγματα τα οποία δεν ταιριάζουν με το ύφος και τη συμπεριφορά ενός αριστερού, ενός σοσιαλιστή, ενός ανθρώπου που έχει πράγματι πίσω του έργο».

Όλόκληρη η συνέντευξη του νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας στην ιστοσελίδα www.antenna-star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα "συστήματα" στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ καλά κρατούν...

   Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ ο τίτλος για όσα συνέβησαν θα μπορούσε να είναι "η εκδίκηση των Πασοκογεννών" ...